12 Şubat 2015 Perşembe

Pilot Kaküno


Bir önceki yazıda dolma kalemlerden bahsetmiş tercihimi Kaweco'dan yapacağımı söylemiştim. Renk renk şekerler gibi Kaweco lara bayılıyorum ama tek bir tane alacağımı düşünerek en beğendiğimi beyazını almak istedim ancak bulamadım. Gerek mağazalarda gerek internette, beyaz kaligrafi uç olarak var, bense fine uç istiyordum.  Sonuç olarak biraz arama, biraz düşünme derken o arada dayanamayıp yine çok beğendiğim Pilot'un Kaküno kalemini aldım. Evet başlangıç kalemi ama çok güzel bir rengi var beyaz gövde ve pembe kapak, yine m uç. Severek kullanıyorum.

 

Resimde fark ediliyor mu bilmiyorum ama ucunda gülen yüz var.


Bir kere taktım ya dolma kaleme heryerde dikkatimi çekiyor. Her önünden geçtiğimde içeri girmeden edemediğim Rossmann da altta ki kalemi gördüm çok uygun bir fiyataydı. İki tane aldım, mavi ve pembe. Maviyi hediye etmek için aldım.  Küçük yaşda dolma kalemle tanışmasını istediğim birine :).
Kalemin görüntüsü idare eder, paketten iki tane de kartuş çıkıyor.



Ben başka bir kartuş kullandım ama lamy lerden sonra bana öyle cızırtılı geldi ki fark edilmeyecek gibi değil. Olsun ama denemek güzel yine de kullanıyorum.




Nasıl bir merakmış bu sürekli aklım kalemlerde hala başka kelemlere merak duyuyor olsam da bunların arasına dolma kalem de eklendiği için mutluyum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder