15 Şubat 2015 Pazar

Kaweco sport

Sonunda Kaweco' ma kavuştum. Önceki yazıda da söylediğim gibi renk seçimi biraz zor oldu, ben beyaz istiyordum ancak kaligrafi uçlu vardı beyaz olarak. En son siyah da karar kıldım. Altın rengini pek sevmiyorum aslında ama bunu çok sevdim. Kapalıyken minicik bir kalem, kapağı arkasına takılarak büyütülüyor kalem. Küçükken yazmak zor tabi.



Sipariş verirken pompa da istedim. Kartuş da güzel oluyor ama sanırım mürekkep doldurmayı daha çok sevdim. Resimde görülen Lamy mürekkebin kırmızısı. Gövdeyi kapağı arkadayken çıkarmıştım ayrı çekmemişim resim.



Defter Rhodia, mükemmel bir yazımı var bence bu defterde, en çok arkaya geçirmemesini sevdim. Kısa süre önce başlayan mürekkep maceramda bunu deneyerek de anladım. Altta ki resim kalemin kapak arkaya takılı hali gayet rahat bir yazımı var.


Kötü bir yazım var biliyorum ama mürekkebin kağıt üzerindeki rengini göstermek istedim. Lamy safari kalemleri çok sevsemde sanki bu kalemi daha bir sevgiyle kucakladım :) .

Sanırım minicik olmasından çantaya at rahatça taşı hissi uyandırdı bende. Tabi çok deneyim sahibi değilim.  Biraz tereddütlüyüm de akar mı çantada diye.



Çok severek takip ettiğim bloglar var Mürekkep faresi, Write to Me Often, Historian gibi. Onları takip ederek bir şeyler öğrenebilmeyi umut ediyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder