3 Şubat 2015 Salı

Kitap üzerine not

Kitap okurken üstünü çizenlere, çeşitli notlar alanlara hayranlıkla şaşkınlık arasında bir duyguyla bakıyorum. Ben kitaplarıma kıyamıyorum. Okurken bile tam olarak ardına kadar açmadan okurum, kıvıramam öyle ardına kadar. Yapanları yadırgamam sadece şaşırırım. Aslında bir bakıma da kitabın tadını çıkardıklarını, kitaba doyduklarını düşünürüm.

Her ne kadar kitabın üzerini çizip, yazı yazamasam da ayrı defterim vardır dikkatimi çeken sözleri yazdığım hangi kitaba ait olduğunu yazdığım. Ve düzenli yapamasamda hakkında kısa yazılar yazdığım.

Yeni bitirdiğim kitapla bir yöntem daha uygulamaya başladım ki bir çoğumuzun sevdiği post it lerle renkli kağıtlarla ve masking tape lerle kendime kitap üzerinde yazı alanı oluşturmak yeni uygulamaya başladığım bu yöntemi çok sevdim. Kitap hakkındaki duygularımı yıllar sonra arkasına baktığımda hatırlayabilmek güzel olacaktır eminim. Ve instagram da bir fotoğraf paylaştım bununla ilgili;



Okuduğum bir kitabı yıllar sonra elime aldığımdaki  hatırlayamama hissini sevmiyorum. Acaba o kitap bana ne hissettirmişti, bittiğinde neler düşünmüştüm hatırlamak istiyorum. Böyle yaparak bunu gerçekleştirebileceğim inşallah. En son okuduğum kitabın arkasına post it yapıştırıp gördüğünüz gibi bantlarla tutturdum ardından yazımı yazdım.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder