21 Şubat 2015 Cumartesi

Stampa ve mühürler

Son dönemdeki takıntılarımdan olan mühürleri göstermek istiyorum. Bu mühürleri hayal gücümüze kalmış olarak her yerde kullanabiliriz. Örneğin, her ne kadar artık pek yaygın olmasa da mektuplar, defter süslemeleri, hediye paketleme ve son zamanlardaki uğraşlarımdan biri olan albüm hazırlamada kullanılabilir.


 





Alışverişi yaparken stampa seti de aldığımı sanıyordum, almamış olduğumu görünce hayal kırıklığına uğradım, bir daha ki sefere artık.

Bu mühürler beni çocukluğuma götürdü. Küçük renk renk  desenli mühürler satılırdı defterlerimi süslerdim. İlk mühürümü Bakırköy meydan da ara sokakta ki bir kırtasiyeden almıştım. 

Belki epeydir vardır yetişkinler için olanlar ama benim dikkatimi yeni çekti.

O kadar çok çeşit var ki insan hangisini alacağını şaşırıyor. Artık birçok yerde de satılıyor. Yavaş yavaş bu tarz hobilerin ülkemizde de yaygınlaşması beni çok mutlu ediyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder