29 Ocak 2015 Perşembe

MERHABA

Öncelikle şu an da bu yazıyı okuyanlara ve bloguma uğrayanlara merhaba demek istiyorum. Ve en başından söylemek istiyorum ki bu blog sadece bir kitap blogu olmayacak benim ilgi ve alaka duyduğum bir çok konuyu içerebilir. Ayrıca kelime hataları yazım yanlışları olabilir. Ben sadece beğendiğim ilgi alanım olan şeyleri artık kendi içimde tutamayacağımı düşünmeye başladım. Dönemsel olarak yöneldiğim farklı konular olsa da ağırlık olarak kitap ve kırtasiye ile olan büyük aşkım devam ediyor. Kitaplar, defterler, sticker lar vs. oldukça ilgimi çekiyor.

En son dün çektiğim fotoğraf ;



Bayılıyorum böyle anlara, insan yeter ki yazmak istesin yazacaklar bulunur.

Daha önce çekilmiş bir fotoğraf;


Ve bir tane daha :)




Aslında bir çoğunu çekmiyorum ancak böyle denk gelenlerde olmuyor değil. Sanırım blog olduğu için daha sık aklıma gelecektir böyle anları fotoğraflamak.

Ben takip ettiğim bloglarda bu tarz fotoğrafları görmeyi seviyorum. İnsanın ilgi alanlarıyla alakalı bir durum sanırım. 

Umarım daha çok postlarım olur :)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder