29 Ocak 2015 Perşembe

Wish List

Henüz küçücük bir kız iken ve wish list lerden habersizken yaptığım listeleri hatırlarım hep. İçerisinde çocukça istekler olurdu, küçük bir defterde listelerdim. 

Yaptığım bu listelerin unutulmaz olmasını sağlayan kişi abim di. O yıllar da oldukça revaçta ancak biraz pahalı olan, tv lere takılabilen oyun konsollarından istiyordum benim için imkansızdı, belki de bu yüzden unutamadım.

Listeme eklediklerimin en başındaydı. Defterimi görmüş olmalı ki abim bir gün elinde paketle geldi dünyalar benim olmuştu. İstediğin birşeye sahip olmanın yanı sıra dileğimin gerçekleşmiş olması beni çok etkilemişti. O yüzden hala istek listeleri yaparım. Dileklerimizi görüp gerçekleştirmeye çabalayan insanlarla karşılaşmamızı umut ediyorum. İlla maddi anlamda değil düşünce olarak...

İşte içerisinde imkansızlar da olan Wish List im;
Not: Yalnız biraz uçabilirim haberiniz olsun. Artık kusuruma bakmazsınız :)


İmkansızdan bahsetmiştim değil mi size :) 

Allahım bu evi gördüğümden beri hayallerimi süslüyor. Tabi ki imkansız ama hayali bile güzel.



Evet ikinci imkansızı da ekledikten sonra tövbe edeyim. Benim için imkansız ama Allah için değil tabi ki. O yüzden dursunlar bunlar burada değil mi :)

Bundan sonra artık daha normal wish list görürsünüz benden :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder