29 Ocak 2015 Perşembe

Senden önce ben

Bir önceki yayında resmi olduğundan dolayı bu kitapla başlamak istedim. Bu kitabı okurken ne ile karşılaşacağımdan emin değildim. Hiç yorum okumamıştım kitap hakkında ki ben genelde okuyacağım ya da okuduğum kitap hakkında araştırma yapmayı severim. Tabi ayrıntılı bilgi içermeyen araştırmaları kast ediyorum.
Kitap kapaklarının güzelliği beni mutlu etse de kapaklara aldanarak kitap alanlardan değilim ancak bu kitabın kapağı beni kendine çekti ve ben yine de almamıştım ta ki girdiğim kasap da kasiyer kızın elinde kitabı görünceye kadar. Kitap hakkında gerçekleştirdiğimiz sohbet beni almaya itti. Akıcı merak uyandırıcı bir kitap olsa da bir miktar hayal kırıklığına uğrattı beni.

Rengarenk giyinen, geleceği hakkında planları olamayan bir kızın geleceğinin umulmadık bir şekilde ilerlemesini anlatıyor bir bakıma. Kitap ayrıntılı bir şekilde ilerlerken sonu insana biraz aceleye gelmiş dedirtiyor.  Daha ayrıntılı bir son beklerdim ben. Daha fazla ayrıntı vermeyeyim ama okumaya değer olduğunu da söyleyeyim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder