30 Ocak 2015 Cuma

Dolma kalemler

Çocukluk yıllarımdan beri halen devam eden kırtasiye ve kitap bağımlılığım var. Okul yıllarını hatırlıyorum da rengarenk güzel defterler kullanırdım. Güzel defter gördüm mü dayanamaz alırdım. Her yeni yılda yeni derslere bu defterlerle başlamak bana umut verirdi. Kaç yaşına geldim ancak hala kırtasiye ve kitapçılardan kendimi alamıyorum. Giyim ve kozmetik alışverişi yaparken bu denli haz alamıyorum. Bu bambaşka bir şey ve takip ettiğim bloglarda yalnız olmadığımı görmek beni mutlu ediyor. Renk renk kalemler defterler benim olmasalar bile başkalarınınkini görmekten mutlu oluyorum.

Bu kadar kırtasiye sevip de dolma kalem kullanmamak çok ilginç olurdu. Sanırım herkesin bir dayanma süresi var. Yıllardır inceler inceler dururdum bir türlü cesaret edemezdim, yapamayacağımı düşünürdüm. Hep akan mürekkepler, temizlenmesi gereken kalemler olduğunu düşünür kalem seven bir insanın bunlardan keyif alabileceğini tahmin edemezdim. Aslında becerememekti sanırım beni geri çeken.

Vee daha fazla kayıtsız kalamayıp siyah m uçlu bir Lamy ile dolma kalem macerama başlamış oldum.



Klasik bir renk olan siyahı tercih ettim ilk lamy olarak. Tabi renk renk lamy ler arasında seçim yapmak benim için zor oldu. Renk sever bir insan olarak tüm renklerinde gözüm olsa da hakkımı sınırlı tutuyorum başka markaları da denemek isterim.

Ve dolma kalem virüsü durur mu bulaştı bana bir kere hemen ardından bir tane daha aldım o da sanırım ilk postta görmüş olabileceğiniz pembe renkli Lamy :).


Allahım şu rengin güzelliğine bakın. F uç da gözüm olsa da yine m uç tercih ettim. Açıkçası m uç bana biraz kalın geliyor ama lamy f uçlar biraz sıkıntılı olabilir diye riske girmek istemedim.

Sırada beğendiğim birçok kalem var ancak sanırım tercihimi Kaweco dan yapacağım.




Renklerin güzelliğine bakar mısınız, çıldırmamak elde değil. Her rengi ayrı güzel olsa da son anda fikrim değişmez ise ve bulabilirsem beyaz alacağım inşallah. Gönül hepsini ister ama bütçe sınırlı tabi :( . 

Devamını getiremediğim wish list imde de var kendileri.

Not: İlk fotoğraf benim diğer ikisini internetten buldum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder